Atelier de lucru practic și intuitiv
„De ce-ul” tău îți va arăta direcția, te va motiva, te va ajuta să îți îndeplinești visul tău, nu al altora!
Descoperă-l!
Simți un potențial imens în tine, dar ceva te sabotează!
Nu reușești să te schimbi!
Ești rezistent la schimbare și cu toate că îți dorești mult și încerci să te schimbi, totuși schimbarea nu se întâmplă.
Nu mai ai răbdare și toate eforturile tale par inutile.
Totul se întâmplă pentru că nu înțelegem cum funcționăm și ce anume construiește această rezistență la schimbare.
Avem programe comportamentale construite de obiceiuri ce opun rezistență și nu înțelegi cum să schimbi asta.
Și totuși, ceva în tine știe că încă nu ai găsit calea și nu renunță să caute un mod de a schimba comportamentul.
Accepți mediocritatea în viața ta!
Alegem inconștienți partea simplă și ușoară a vieții, soluția cea mai eficientă.
Dar asta presupune să obținem maxim de rezultate cu un minim de efort, iar aici apare blocajul.
Când facem ceva, ne construim așteptări mult prea mari și punem presiune pe noi adesea!
Iar rezultatele nu confirmă așteptările, iar asta ne determină să ne ignorăm emoțiile și să acceptăm mediocritatea sub scuza:
Am încercat!
Procrastinezi
Și când totuși încerci, apar tot felul de gânduri sub forma:
„Ce o să zică ceilalți despre mine?”
Ce mă voi face dacă reușesc?
Cum mă voi descurca dacă nu merge?
Toate aceste gânduri te blochează și te determină să nu faci, te transformă într-un perfecționist ce are scuza la el/ea tot timpul.
Și alte scuze de genul: aștept momentul perfect, am nevoie de bani, nu am echipamentul potrivit, șamd.
Aici este de introdus partea cu studiile:
Atunci când nu îți cunoști propriul de ce
muncești la visul altora
Nu ți s-a întâmplat să îți facă ceilalți programul și tu doar să te „subordonezi”.
Iar asta să te frustreze și să te revolte ca și când cealaltă persoană este vinovată!
Lipsa acestui „de ce” îți dă senzația că nu ai niciun sens, că degeaba faci ce faci, că tu nu te poți baza pe tine, că tu nu ai încredere în tine, că nu știi încotro să o iei.
Acest „de ce” ce așteaptă să îl „vezi”, îți va arăta direcția, îți va dă sensul, motivația apare natural ș începi să muncești la singurul proiect ce contează cu adevărat - propria ta persoană.
Orice alt proiect din viața ta este doar un efect a ceea ce ești tu.
Hai să îți arăt cum să o faci și să ieși din bucla confuzie, neîncrederii și lipsei de sens!
Formula DE CE-ului
...sau cum să treci de toate blocajele construite de mediu, de societate, de educație...
...sau cum să îți dai voie să fii!
PASUL #1
Eliminarea confuziei
Înțelegerea poziționării față de ceea ce suntem noi, o să elimine confuzia.
Iar asta se întâmplă natural prin câteva exerciții ce nu îți vor ma da voie să fii confuz(ă).
PASUL #2
Înțelegerea „de ce-ului” tău
Modul în care funcționăm ne determină să nu ne înțelegem propriul „de ce”.
O să ne uităm altfel la „de ce” și stăruim cu activități și provocări diferite până acesta se va releva clar și intuitiv.
PASUL #3
Să ne dăm voie!
Pentru a reuși să ne exprimăm „de ce-ul” este nevoie să eliminăm obiceiul de a ne sabota, de a ne bloca potențialul.
Așa că îți voi arăta cum să nu te mai blochezi și să lași acest „de ce” să se exprime cu adevărat.
Formula DE CE-ului
Dupa ce am interactionat cu sute de oameni in cursurile mele, am gasit o formula unica pentru a-ti descoperi dece-ul.
Odata ajuns la radacina si iti afli adevarata motivatie pentru care faci orice faci, poti sa te eliberezi de acest pattern si sa iti construiesti viata mult visata.
Ce spun cei care au parcurs cursurile noastre?
This paragraph is optional, but you might want to use it to introduce your upcoming testimonials. Since you’ve just introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our the secret to getting raving testimonials for your online course
Marie Fisher
Developer
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
Carl Numan
Hotel Manager
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
Gary Howard
Photographer
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
Despre Florin.
Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the author objectively using 'he' or 'she' even if you are the author! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be writing this topic.
But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.
Ce vei descoperi in acest workshop
mini workshop magic
Get paid to teach short virtual workshops ...then use our proven system to turn workshop attendees into clients for your signature offers.
79 lei
Advanced
One sentence summary of what they get
30 day Guarantee
30 Days Money Back Guarantee
If, for any reason, you don't like this amazing plugin, you can get a full refund anytime within 30 days after your purchase. If you have any issues, just get in touch with our friendly support team and they'll either help you out until you get the results you need or give you a swift refund.
Frequently asked questions
Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.
Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.
Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.
Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.
Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.